Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Senariusz ufola 09/10/11 transzeje 0900 h

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nierada

PostWysłany: Sob 12:13, 08 Paź 2011    Temat postu: Senariusz ufola 09/10/11 transzeje 0900 h

Amsterdam, 21 listopada, 2300 czasu ZULU
O tej cholernej komecie media gadały już od tygodnia, ale tak naprawdę gorąco się zrobiło przed 2dniami kiedy okazało się, że część z tych pieprzonych gwiezdnych kamieni ma spaść na Ziemię. Normalnie pewnie bym to olał, bo większość i tak spali się wchodząc w atmosferę, ale jeden z tych kamieni ma walnąć w naszą niebieską planetę miodem i mlekiem płynącą i narobić niezłego burdelu. Geniusze w białych fartuchach przewidują, że meteoryt spadnie do oceanu, ale im nie wierzę. Kiedyś to samo mówili o częściach z satelity, a potem dowiedziałem się, że Zenek, z którym kiedyś piłem, dostał jednym takim cholerstwem. Biedaka znaleźli z portkami upuszczonymi w dół. Trafiło go jak srał.

Amsterdam, 22 listopada, 1300 czasu ZULU
Obudziłem się na kacu ze strasznym bólem głowy. Sięgnąłem po aspirynę i włączyłem TV, najciszej jak się da. Okazało się, że miałem rację żeby nie wierzyć naukowcom. Meteoryt walnie w jakiś przypadkowy skrawek ziemi na Pacyfiku. Media donoszą też, że na miejsce chcą wyruszyć wolni strzelcy w celu pozyskania próbek dla uniwersytetów z całego świata… nie może mnie tam zabraknąć.

Gdzieś na jednej z wysp Pacyfiku, 23 listopada, 0900 czasu ZULU
Głaz pieprzonął w środku nocy. Na szczęście skacząc ze spadochronu moja noga stanęła już na ostudzonej ziemi. Pora pozbierać próbki i zmywać się stąd. Podobno, leci drugi meteoryt, który ma walnąć w tą samą wyspę. Co za niefart!



Żołnierze – pilnują ważnych punktów w grze. Wraz z rozwojem scenariusza, zmianie ulegają ich posterunki. Żołnierze za przejście przez ich patrol mogą zażądać kasy lub artefaktu. Mogą brać też zakładników w przypadku niezrzeszonych łączących się w grupy. Zakładnika można wykupić, w przypadku niewykupienia, zakładnik może przejść na stronę żołnierzy lub zostać wyeliminowany z gry na 20min. Zakładnik może też wykupić się sam, za podwójną stawkę łapówki żołnierzy.

Niezrzeszeni (Stalkerzy) – mogą łącznie nieść ze sobą max. 5 artefaktów, które może wymienić na pieniądze w skupie. W przypadku odnalezienia nowego artefaktu, który podoba się niezrzeszonemu, niezrzeszony ma obowiązek „wyrzucić” jeden z artefaktów (włożyć go do koperty), którymi już dysponuje. Dopiero wtedy może wziąć nowy artefakt.

Skup – miejsce, w którym za pieniądze niezrzeszony może kupić artefakty. Ceny artefaktów dostępne będą u sprzedawcy. Można tu także sprzedać znalezione artefakty i za pieniądze wymienić je na nowe artefakty lub przedmioty. Nie ma możliwości okradzenia skupu!

Potwory – na terenie gry będzie bliżej nieznana liczba potworów. Za zabicie potwora w jego ciele będzie można odszukać pieniądze lub artefakt. Niektóre potwory są na tyle wredne, że jeden gracz może nie poradzić sobie z potworem i będzie do tego potrzebna większa liczba graczy. UWAGA: w przypadku zabicia potwora, który ma tylko jeden artefakt i pieniądze, gracze muszą dogadać się między sobą, kto co bierze.

Anomalie – w kopertach, które będą zawieszone na drzewie mogą zdarzyć się anomalie. W przypadku otworzenia koperty z anomalią uczestnik zostaje wyeliminowany z rozgrywki na 10min, w trakcie których musi pozostać w miejscu znalezienia koperty. Każdy innych uczestnik, który natknie się na tego nieszczęśnika w okresie tych 10min może go uleczyć lub ograbić. Wasz wybór.

Artefakty/przedmioty – można zdobyć je na terenie działań (w postaci kopert zawieszonych na drzewach).

Zasady trafień – każdy trafiony niezrzeszony musi położyć się w miejscu, w którym został postrzelony. Ma 10min, w którym jedyną czynnością jaką może wykonać jest zjedzenie kanapki, napicie się i uzupełnienie amunicji. Każdego rannego inny niezrzeszony może ograbić lub uleczyć (posiadając odpowiedni artefakt/przedmiot)

Grabienie – niezrzeszony, który okrada innego gracza ma obowiązek „wyrzucenia” artefaktów/przedmiotów, które mu się nie mieszczę (limit 5). W takim wypadku pozostawia je, w miejscu kradzieży i oznacza białą taśmą.

Grę wygrywa niezrzeszony (niezrzeszeni), któremu(którym) udało się zdobyć i donieść na czas przed wybuchem, jak największą ilość pieniędzy lub najdroższe artefakty.

UWAGA: w grupie mogą współpracować max. 3 niezrzeszeni

Każdy z Niezrzeszonych otrzymuje na start 500$

Łapówka dla żołnierzy za przejście do strefy zdemilitaryzowanej, gdzie znajduje się Skup wynosi 200$

Dokupienie amunicji w Skupie 100$


LIMIT AMUNICJI – przy każdym wyjściu ze strefy zdemilitaryzowanej, Niezrzeszony i Żołnierz może mieć przy sobie max. 40 naboi w broni długiej i 10 w broni krótkiej.

Po powrocie ze strefy walk, naboje będzie można dokupić w skupie, jednak wciąż z obowiązującym limitem amunicji (koszt 100$)


Podziękowania – z góry wielkie dzięki Cieśli – świetny pomysł z kopertami, który pozwolę sobie „pożyczyć”

Chętni wpisywać się do 4 grup -
1. Żołnierze
2. Niezrzeszeni
3. Pomoc przed scenariuszem
4. Pomoc w trakcie scenariusza


Ostatnio zmieniony przez Pablo dnia Sob 12:16, 08 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nierada

PostWysłany: Sob 12:15, 08 Paź 2011    Temat postu:

1. Pablo (niezrzeszony)
2. Luźny (żołnierz)
3. Ufol (org.)
4. Cieśla ( niezrzeszony)
5. Wolves (tam gdzie bedą braki albo wolne miejsce Smile
6. Endriu
7. Żaku (Żołnierz)
8. gibon (żołnierz)
9. Raziel
10. Jin (Niezrzeszony)
11. Oofo (żołnierz)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KILER




Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 23:03, 08 Paź 2011    Temat postu:

1. Pablo (niezrzeszony)
2. Luźny (żołnierz)
3. Ufol (org.)
4. Cieśla ( niezrzeszony)
5. Wolves (tam gdzie bedą braki albo wolne miejsce Smile
6. Endriu
7. Żaku (Żołnierz)
8. gibon (żołnierz)
9. Raziel
10. Jin (Niezrzeszony)
11. Oofo (żołnierz)
12. KILER (niezrzeszony)

Gratuluję orgom tak wczesnego umieszczenia info ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin