|
ASG Częstochowa C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mozzart
Weteran C.S.A.
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:01, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
panowie poczytajcie troche o planowaniu akcji i proporcjach atakujacych do broniacych.... na pewno wam sie to przyda poza tym to chyba nie mistrzostwa swiata...
Ostatnio zmieniony przez Mozzart dnia Czw 14:31, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mozzart
Weteran C.S.A.
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:30, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
czy ktos z organizatorow moglby jeszcze raz podac zalozenia, cele, funkcjonowanie medykow?
tyle ze napisane po polsku? bylibysmy niezwykle wdzieczni...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamelon
K.A.T.
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K.A.T.
|
Wysłany: Czw 16:37, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem czego nie rozumiesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:45, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kamelon napisał scenariusz po konsultacji ze mną na gg, ale małe poprawki wprowadzimy.
Każdy uczestnik powinien mieć kawałek bandaża lub czegoś, co da się zawiązać na ramię. Gdy ktoś zostanie postrzelony (bo chyba jak ktoś dostanie w korpus to jasna sprawa) np. w but, dłoń - krzyczy medyk - medyk do niego biegnie (oczywiście może zostać zabity i nie może być leczony) i zawiązuje kawałek bandaża na ramieniu postrzelonego kolegi, a ten może normalnie grać z bandażem, a po drugim postrzale musi iść na respa.
Co do celu, to:
- w przeciągu dwóch godzin macie odbić 2 komputery (2 walizki - W na mapie) lub zniszczyć przekaźnik ( nadajnik N -na mapie
- jeśli Wam się nie uda w przeciągu dwóch godzin, to teraz już tylko musicie zabić Stefana (S na mapie)
Respawn:
- żeby był komfort gry, to po "uzbieraniu się" 10 żołnierzy w punkcie odrodzenia można wkroczyć ponownie do gry. Martwi, którzy czekają na przyjście pozostałych, aż do zebrania 10 - mogą wezwać żyjących kolegów i tak przyspieszy to ich powrót do gry.
Generator w szpitalu:
- musimy chyba pominąć w scenariuszu
Zobaczymy jak to wyjdzie w czasie gry. Na mapie zaznaczone są też inne punkty np. P 1 - to pojemnik 1, ponieważ alternatywnie drugi scenariusz jest przygotowywany, bo plan B w życiu trzeba mieć
Załączam mapę :
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 15:10, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mozzart
Weteran C.S.A.
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:02, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Taaaak, teraz brzmi to duzo lepiej.
Mam tylko nadzieje ze do niedzieli zlikwidujecie wszelkie "chyba"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:29, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zapomnijcie kiełbasek
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorKozak
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 16:48, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
1. Cieśla KAT
2. Kameleon KAT
3. Sas KAT
4. Demon KAT
5. Ufo KAT
6. Rafael KAT
7. Czarny KAT
8. eendriu KAT
9.Góral SG
10.Major SG
11.Gebels SG
12. Bartek G.N.P.
13. Łukasz G.N.P.
14. Peter G.N.P.
15. Konrad G.N.P
16. Gryzak BW
17. Eugen BW
18. Kołek BW
19. Mozzart BW
20. rifraf - BR
21. Ulik - BR
22. Artur SG
23. Royal RS
24. Balsam RS
25. Lobba RS
26. Sprinter
27. Grucha SG
28. Rafal BW - wstępnie
29. Artur
30.Gonzo SG
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciesla
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa/Raków
|
Wysłany: Pią 19:25, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuję zebrać się pod Decathlonem o 8:30 i ruszyć razem w kolumnie Dojazd zajmie gdzieś tak godzinę ale lepiej być na miejscu trochę wcześniej żeby się mniej więcej zapoznać, pogadać itp. Dojazd do auchan jest darmowy a przejść te parę kroków na parking to nie problem Mam nadzieje że sprawy kto i z kim może się zabrać samochodem są już załatwione. Do tych którzy wiedza że nie będą się zabierać samochodem tylko np. PKS'em - widzimy się na miejscu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamelon
K.A.T.
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K.A.T.
|
Wysłany: Sob 11:10, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dwie Bardzo ważne sprawy :
1. - 88 roman prosił mnie abym w jego imieniu to wkleił.
"Panowie z CSA - powyższy post nie miał na celu urażenia was w jakikolwiek sposób. Jeżeli ktokolwiek mimo to poczuł się urażony - przepraszam. Chodziło mi tylko o zartobliwe nawiązanie do literatury i filmów jako jedyny sposób żeby naszych kilku ludzi poradziło sobie z 'przeważającymi siłami wroga'
Mimo że mnie niestety nie będzie, bardzo się cieszę że przyjedziecie się z nami strzelać. Mam nadzieję że ten edit wyjaśnia moje dobre intencje
Jeżeli mimo wszystko ktoś czuje się urażony proszę o kontakt"
2. - Rif Raf prosił mnie aby zapytał czy nie miał by ktoś z was dwóch wolnych miejsc dla niego, bo jak coś to będzie musiał jechać pociągiem :/.
1 . Cieśla KAT
2 . Kameleon KAT
3 . Sas KAT
4 . Demon KAT
5 . eendriu KAT
6 .Góral SG
7 .Major SG
8 .Gebels SG
9 . Bartek G.N.P.
10. Łukasz G.N.P.
11. Peter G.N.P.
12. Konrad G.N.P
13. Gryzak BW
14. Eugen BW
15. Kołek BW
16. Mozzart BW
17. rifraf - BR
18. Ulik - BR
19. Artur SG
20. Royal RS
21. Balsam RS
22. Lobba RS
23. Sprinter
24. Grucha SG
25. Rafal BW - wstępnie
26. Artur
27.Gonzo SG
Ostatnio zmieniony przez Kamelon dnia Sob 12:53, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorKozak
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 13:31, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dla informacji możemy zabrać 4 osoby jeśli nie przeszkadza mały ścisk w aucie, więc jeśli Rif Raf masz ochotę zabrać się z nami to zapraszamy, jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji co do tego transportu niech dzwon i pod nr 696724695 bo niestety na forum mnie dzisiaj nie bedzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:04, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
@Majorkozak ok dzięki zadzwonię
co do tych przeprosin to nie przyjmuję jak ma przepraszać to osobiście a nie przez neta
a następnym razem to niech się gościu zastanowi co piszę bo nie będę więcej taki wyrozumiały
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:19, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
sry za spam ale to są nowe info od Siekier z OUTPOST
Słowem wstępu.
A więc STO pozdrawia wszystkie ekipy z Częstochowy, no i zapraszamy na jutro. Przed strzelanką oprowadzimy Was po Cemetnowni, pokażemy wszystkie wielkie dziury itd. Wcześniej zresztą postaramy się teren zabezpieczyć taśmami ostrzegawczymi. Ponadto musicie być świadomi, że zarówno my jak i Wy na teren cementowni wchodzimy nielegalnie i każdy osobiście odpowiada za siebie i swoje zachowanie. Odkąd się tam strzelamy, żadne służby porządkowe nas nie wyrzuciły, także nie sądzę, żeby miało do tego dojść akurat jutro.
Dostaniecie opaski na ręce. Opaski będą z taśmy ostrzegawczej. My też będziemy takie mieli, jako goście macie do wyboru czarno-żółte lub biało-czerwone.
Po strzelance zrobimy grilla, biedronka i inne sklepy są około 500 metrów, więc zawsze możecie się u nas zaopatrzyć w kiełbaskę i piwko jak zapomnicie od siebie. A teraz zaczynamy:
Cywil
Proszę o bardzo poważne potraktowanie tego punktu!!!
1. Cywilem nazywamy przypadkową osobę znajdującą się na terenie gry.
2. Gdy gracz zauważy Cywila, to:
- od razu drze się niemiłosiernie - CYWIL lub gwiżdże raz w gwizdek
- przestaje strzelać, opuszcza broń, podchodzi do cywila i informuje go, że tu i tu się strzelamy i że może sobie iść tam i tam, a jakby miał zamiar ponownie wejść na teren gry, to niech koniecznie da znać. Informuje również, że wchodzenie na teren gry bez zabezpieczeń jest bardzo niebezpieczne i że, można stracić wzrok.
- gdy Cywil opuści pole gry, to gracz informuję resztę krzycząc START lub gwiżdząc trzy razy w gwizdek.
- inni gracze, nawet jak nie widzą Cywila, również informują o tym fakcie i przekazują informację dalej, tak by wszyscy się dowiedzieli (nawet osoby na obrzeżach terenu gry).
3. Gdy gracz usłyszy, że na terenie gry jest Cywil, to przestaje strzelać oraz przestaje się przemieszczać. Gry usłyszy START to wraca do gry w tym samym miejscu, w którym był, gdy gra została przerwana.
4. W sytuacjach problemowych można zacząć z innego miejsca, jednak nie można zdobywać w ten sposób przewagi nad przeciwnikiem.
5. Po dłuższych przerwach zaczynamy od swoich flag/respów/baz.
Proszę o bardzo poważne potraktowanie tego punktu!!! Cementownia jest lokalną atrakcją, teren offgame jest wyznaczony właśnie dla fotografów, gości od parkur, panien i panów młodych, gości co przyszli na browara, pozwiedzać, kręcić filmy itd. Czasami naprawdę kręci się tam mnóstwo osób.
Przedmioty
W1 - 10 pkt (czas na odbicie to 1h)
W2 - 10 pkt (czas na odbicie to 1h)
S - 25 pkt (aby odbić Stefana należy wcześniej zdobyć 2 pojemniki)
N - 20 pkt (aby zniszczyć nadajnik potrzeba zdobyć wcześniej co najmniej jedną walizkę) (czas na odbicie 2h)
P1 - 5 pkt
P2 - 5 pkt
P3 - 5 pkt
P4 - 5 pkt
K1 - 5 pkt (aby wygrać trzeba mieć co najmniej jeden karnister - aby móc odjechać)
K2 - 5 pkt
K3 - 5 pkt
W sumie 100 punktów.
Wygrywają przy zdobyciu 65 punktów oraz 2 karnistrów z benzyną (żeby móc wrócić do Częstochowy ).
W – walizki
S – Stefan (zakładnik)
N – Nadajnik
P – Pojemnik
K – Karnister
Punkty dla CSA naliczane są w momencie doniesienia przedmiotu na respawn CSA. W przypadku przejęcia przez STO przedmiotu „po drodze”od CSA - STO przenosi dany przedmiot, tam gdzie pierwotnie się on znajdował.
Osoba, która niesie przedmiot w momencie trafienia zostawia go w tym miejscu.
Pirotechnika
Dozwolone granaty dymne bez ogniowe. Hukowe odpadają – ludzi dzwonią na policję, poza tym od hałasu może odpaść coś z dachu.
Ograniczenia
Limit amunicji – 100 kulek na osobę. Kulki można dobrać na respie, bez znaczenia czy się żyje czy też nie.
W budynkach strzelamy tylko semi.
Repliki powyżej 350 FPS – nie strzelamy poniżej zasięgu 5m.
Repliki powyżej 400 FPS – nie strzelamy poniżej zasięgu 10m.
Nie trafiamy ludzi serią. //Tzn. jak kogoś traficie 5 pociskami, tzn. że mogliście jednym.
//zasięgi są napisane, no bo są – ważne jest, żeby nie walić do ludzi serią z metra w twarz itp. Mamy nadzieję, że znacie ASG na tyle, żeby się dobrze bawić i minimalizować ryzyko Jak ktoś komuś przejedzie z metra po twarzy, no to sorry, ale sobie zaczeka na parkingu – nas się tyczy to samo, także od razu takie rzeczy nam zgłaszajcie.
Nie żyjesz
W przypadku podejścia od tyłu/z boku gracza, gdy mamy pewne i czyste trafienie nie strzelamy do niego, a krzyczymy NIE ŻYJESZ. Gracz takowy zachowuje się jakby został trafiony i musi udać się na respawn. Po zabiciu przez NIE ŻYJESZ nie można korzystać z pomocy medyka.
Trafienie
Trafienie w jakąkolwiek część ubioru, ciała, wyposażenia, broni traktowane jest jako trafienie celne. Wyjątek stanowi trafienie w broń, jeżeli posiada się broń boczną – wtedy trafienie nie jest liczone, ale można korzystać wyłącznie z broni która nie dostała kulką.
Osoba nie żyjąca powinno to sygnalizować czerwoną szmatą!
Medycy
W każdej drużynie znajdują się 3 medyków.
1. Medyk nosi ze sobą co najwyżej 5 bandaży.
2. Zapas bandaży może uzupełnić tylko na swoim respie (wziąć pozostawione przez swoich ludzi).
3. Medyk może leczyć siebie.
LECZONY:
1. Gracz po trafieniu (jedną kulką lub serią) przewraca się na ziemię i krzyczy Medyyyyyyk! Krzyczy tak co chwilę.
2. Gracz trafiony nie może się poruszać i strzelać. Może się czołgać na niewielkie odległości.
3. Drugie trafienie oznacza śmierć i gracz udaje się na respawn. UWAGA! Do gracza, który ma się leczyć nie wolno strzelać! Wystarczy w niego wycelować i powiedzieć „nie żyjesz” i wtedy udaje się on na respawn.
4. Gracz ranny może mówić o wszystkim co się dzieje wokoło, kto go trafił, gdzie jest itd.
LECZENIE:
1. Wyleczenie polega na zawiązaniu bandaża na ramieniu trafionego gracza.
2. Nie można wyleczyć gracza 2 razy z rzędu (jak ktoś już ma bandaż, to trafienie oznacza śmierć).
3. Przy respawnie gracz ściąga bandaż i wraca do gry. Przy kolejnym trafieniu znowu można mu udzielić pomocy.
No i to w sumie tyle. Do zobaczenia jutro. Wszelkie wątpliwości wyjaśnimy na miejscu.
Pozdrawiamy,
STO.
a to nowa mapa : [link widoczny dla zalogowanych]
PS. mnie osobiście to wkurwia te ciągłe zmiany sceno i zasad
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamelon
K.A.T.
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K.A.T.
|
Wysłany: Sob 15:13, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja pitrole... chyba będę musiał to sobie wydrukować, bo jakos nie widzi mi sie liczenia punktów, gdy będziemy pod ostrzałem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:23, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no raczej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:50, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mamy do dyspozycji właściwie 3 scenariusze !
Najpierw zagramy w ten nowy, bardziej dynamiczny scenariusz, a później możemy zagrać w ten, który już znacie DO dyspozycji jest jeszcze jeden, ale nie wiem czy uda się go zrealizować
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 17:52, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:19, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
na moje oko to yoyo za bardzo kombinujecie
aktualizuję listę :
1 . Cieśla KAT
2 . Kameleon KAT
3 . Sas KAT
4 . Demon KAT
5 . eendriu KAT
6 .Góral SG
7 .Major SG
8 .Gebels SG
9 . Bartek G.N.P.
10. Łukasz G.N.P.
11. Peter G.N.P.
12. Konrad G.N.P
13. Gryzak BW
14. Eugen BW
15. Kołek BW
16. Mozzart BW
17. rifraf - BR
18. Ulik - BR
19. Artur SG
20. Royal RS
21. Balsam RS
22. Lobba RS
23. Sprinter
24. Grucha SG
25. Rafal BW - wstępnie
26.Gonzo SG
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:21, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mozzart
Weteran C.S.A.
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:51, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
wydrukujcie mapy w nadmiarze...
i dajcie spokoj orgnizatorom, oni wiedza co robia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|