Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hunter's Night 11-12.06.2016

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:41, 09 Maj 2016    Temat postu: Hunter's Night 11-12.06.2016

Hunter's Night

Manewry sztabowe
Częstochowa koksownia
11-12.06.2016r (sobota/ niedziela)
sobota
* 14.00-15.30 rejestracja
* 15.30 - odprawa
* 16.00 start scenariusza
niedziela
* 9,00 koniec gry
* 9.30 odprawa końcowa

* Limit graczy:
100 osób
* Wiek: 16+ (osoby niepełnoletnie okazują zgodę rodziców przy rejestracji)
* Wymagane czerwone szmaty (dzień), czerwone światło (noc)
* Full kontakt, dobijanie rannych poprzez klepnięcie.
* Limit FPS:
Powyżej 450fps tylko semi
Max 700fps
* Zakaz replik typu RAM
* Zakaz PIRO
* Limit ammo/magazynków - brak
* Pojazdy - tak
* Balistyka - tak
* Składka 10zł

Rozgrywka będzie składać sie z 3 etapów.
Etap rozpoznania 16.00- 20.00
Etap podbicia 20.00- 06.00
Etap wyparcia 6.00-9.00
Etap rozpoznania będzie polegał na znalezieniu na terytorium wroga punktów logistycznych.
Etap podbicia będzie polegał na przejęciu i utrzymaniu przez jak najdłuższy czas punktów strategicznych.
Etap wyparcia będzie polegał na większych potyczkach z wykorzystaniem bonusów zdobytych w trakcie rozgrywki. W etapie wyparcia respy zostaną wstrzymane.



Podział mundurowy

Strona żółta woodland, marpat, UCP, DCU, DBDU, MC oraz brytyjskie
Strona zielona olive, flecktarn, wz, ruskie , inne nietypowe


Punkty logistyczne:
Punkty czyli kartki w koszulkach z oznaczeniem dla każdego punktu innym, np.: rafineria 2, fabryka broni 3 itd
Punkty będą rozmieszczone równomiernie dla każdej ze ston.
Strony będą znać rozmieszczenie punktów na ich terytorium. Będą to punkty które mają ochronić przed przeciwnikiem.


Po znalezieniu takiego punktu należy przesłać koordynaty gps/ pozycję na mapie oraz nazwę do sztabu.

Na karcie punktu logistycznego po przejęciu powinna sie znaleźć:
-Nazwa oddziału który przejął punkt
-Godzina
Ma być również wykonane zdjęcie już podpisanej kartki i zachowane do sprawdzenia w sztabie na koniec.

Przejęcie punktu logistycznego daje bonusy w późniejszych etapach




Punkty strategiczne
Punkty strategiczne będą oznaczone na mapach obu stron.
Walka o punkty strategiczne odbędzie się dopiero w etapie podbicia.
W punktach strategicznych będzie znajdować sie tabela w której należy wpisać godzinę przejęcia oraz stronę która przejmuje ten punkt.
Suma czasu przejęcia przez daną stronę przełoży się na wynik końcowy.





Medyka:

Balistyka:

Kamizelka minimum 4kg 2 opaski uciskowe
brak kamizelki lub mniej niz 4kg 1 opaska uciskowa

Trafienie:

Osoba trafiona kładzie się w miejscu trafienie i oznacza się czerwoną szmatą/światłem.
Przy trafieniu następuje zawiązanie opaski uciskowej, osoby rannej, na ramieniu. Zawiązać opaskę uciskową może każdy.
Jeżeli osoba została trafiona i nie posiada opaski uciskowej jest trupem, może ją przywrócić do walki medyk lub resp. Medyk przywraca do gry osoby za pomocą strzykawek.
Medyk posiada ograniczoną ilość strzykawek. Jeżeli medyk nie ma już strzykawek trupy wracają na resp.

Osoby które zostały trafione oraz trupy oznaczają sie czerwoną szmatą w dzień oraz czerwonym źródłem światła w nocy.

Po uleczeniu przez medyka strzykawką, wszystkie opaski uciskowe wracają z powrotem do wyposażenia osoby która została uleczona.

Resp w bazie będzie trwał 1h w etapie rozpoznania i podbicia. W etapie wyparcia zostanie wstrzymany.

Strzykawki będą dostępne poprzez zrzuty w etapie podbicia oraz wyparcia. Zrzuty strzykawek nie następują w etapie rozpoznania.



Pojazdy

Dopuszczone zostaną wszystkie pojazdy które będą oznaczone w dany sposób:
Taśma koloru danej strony na masce, klapie oraz po bokach dla rozpoznania w dzień oraz światło chemiczne w danym kolorze przyklejone z przodu i tyłu samochodu dla rozpoznania w nocy.
Właściciel pojazdu musi liczyć się z tym że jego pojazd może zostać uszkodzony/ zniszczony w trakcie scenariusza.

Pojazdy muszą mieć odpalone reflektory cały czas (w dzień i w nocy )
Oznaczeniem pojazdu trupa będą światła awaryjne

Nie można strzelać z pojazdów. Osoby które przemieszczają sie samochodem mogą strzelać dopiero wtedy kiedy obie stopy znajdą sie na ziemi.



Pojazdy mogą zostać zniszczone za pomocą granatów ppanc (woreczki strunowe z proszkiem w dzień/przylepne światła chemiczne noc ) które trafią w przednią szybę/ zostaną przyklejone na masce. Woreczki które się nie otworzą w czasie uderzenia traktujemy jako niewypały

Po trafieniu cała załoga znajdująca się w samochodzie zostaje zabita a samochód udaje sie na respa (do swojej bazy )

Pojazdy i ich załoga respią sie 1h.
Załoga pojazdu może liczyć tylko tyle osób ile się zmieści w środku.
Jeżeli pojazd zostanie zniszczony a załoga będzie poza pojazdem, załoga działa na takich samych zasadach jak zwykła piechota.

Sztab/bazy
Sztab będzie wspólny dla każdej ze stron.
Każda ze stron sama zakłada swoje bazy w miejscu która sama wybierze na swoim terytorium.
Odnalezienie bazy wroga będzie dodatkowo punktowana
Komunikacja sztab-oddział będzie odbywać sie za pomocą GSM.



Droga
Przez środek terenu przechodzi droga asfaltowa. Droga oraz pas terenu przyległy po 20 m od drogi jest wyłączony z gry (będzie oznaczony). Osoby/pojazdy przekraczające drogę muszą stosować się do zasad ruchu drogowego.




Mapy oraz dokumenty dla osób niepełnoletnich oraz pełnoletnich zostaną dodane wkrótce.

Jeżeli dany oddział chce używać pojazd, proszę to zgłaszać przy zapisach.



Lista:
Zieloni
1.
2.
3.

Żółci
1.
2.
3.


Ostatnio zmieniony przez Hunter dnia Wto 11:52, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:53, 10 Maj 2016    Temat postu:

Proszę o zgłaszanie się co najmniej czteroosobowych oddziałów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:10, 26 Maj 2016    Temat postu:

Mapa poglądowa terenu
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapę z siatką i oznaczeniami każdy oddział dostanie w ilości dwóch sztuk w formacie A3. Mapy te będą wrzucone wcześniej żeby każdy mógł sie z nimi zapoznać/ściągnąć/wydrukować w swoim zakresie.

Wzór zgody dla nieletnich
[link widoczny dla zalogowanych]

Wpisowe proszę wpłacać na konto
51 1140 2004 0000 3702 7438 9016 (Maciej Mazur) Podając w tytule przelewu: Ksywę/Ekipę/Stronę konfliktu

Lista:
Zieloni
1. Magu
2. Sprinter
3. Total
4. Kordek
5. Pokor
-
6. LW
7. LW
8. LW
9. LW
10. LW
-
11. Perun
12. Perun
13. Perun
14. Perun
-
15. Pepe
16. Tytanowy
17. MaoTao
18. Ziemniaczek
19. Gimbus

Żółci
1.
2.
3.


Ostatnio zmieniony przez Hunter dnia Wto 6:22, 31 Maj 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:59, 03 Cze 2016    Temat postu:

Osoby niezrzeszone mogą wpisywać się na listę, zostaną dobrani w oddziały ustalone przez organizatora.
Minimalna ilość to 60 osób, jeżeli nie zbierze się tyle do przyszłego czwartku imprezę odwołuję.

Lista:
Lista:
Zieloni
1. Magu
2. Sprinter
3. Total
4. Kordek
5. Pokor
-
6. LW
7. LW
8. LW
9. LW
10. LW
-
11. Perun
12. Perun
13. Perun
14. Perun
-
15. Pepe
16. Tytanowy
17. MaoTao
18. Ziemniaczek Zapłacone
19. Gimbus

Niezrzeszeni:
1. Rambo Zapłacone

Żółci
1. Płonące Kojoty Gruby Zapłacone
2. Płonące Kojoty
3. Płonące Kojoty
4. Płonące Kojoty

Niezrzeszeni:
1. swat0284
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jubei
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 1:23, 05 Cze 2016    Temat postu:

Bydymy ino ni wimy ila...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gruby




Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:33, 06 Cze 2016    Temat postu:

Widzę po wątku że się specjalnie temat nie klei. Może ktoś wyjdzie z jakąs alternatywą jak się ilość osób nie zbierze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jinrei
PAT



Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: From Hell;)

PostWysłany: Pon 19:54, 06 Cze 2016    Temat postu:

Od nas jakieś 13 osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:44, 06 Cze 2016    Temat postu:

Lista:
Zieloni
1. Magu
2. Sprinter
3. Total
4. Kordek
5. Pokor
6. Kiler
7. Kubek
-
8. LW
9. LW
10. LW
11. LW
12. LW
-
13. Pepe
14. Tytanowy
15. MaoTao
16. Ziemniaczek Zapłacone
17. Gimbus
18 .Andre mathias

Niezrzeszeni:
1. Rambo Zapłacone

Żółci
1. Płonące Kojoty Gruby Zapłacone
2. Płonące Kojoty Dziara Zapłacone
3. Płonące Kojoty
4. Płonące Kojoty
-
5. PAT
6. PAT
7. PAT
8. PAT
9. PAT
10. PAT
11. PAT
12. PAT
13. PAT
14. PAT
15. PAT
17. PAT
18. PAT


Niezrzeszeni:
1. swat0284


Ostatnio zmieniony przez Hunter dnia Wto 12:12, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:08, 07 Cze 2016    Temat postu:

Przy tej ilości ludzi scenariusz się odbędzie.
Postaramy się moderować rozgrywkę w taki sposób aby nikt się nie nudził. Każde zadanie będzie miało sens i nie było zwykłym zapychaczem czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AleksanderWielki
PAT



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa_RAKÓW

PostWysłany: Wto 20:32, 07 Cze 2016    Temat postu:

Pytanie do Huntera...
Czy jeśli ktoś zjawi się deczko pozniej (po odprawie) to będzie mógł dołączyć do swojego zespołu czy tylko i wyłącznie sztywne reguły???
Pytam bo ciężko będzie mi się wyrobić na 15.30.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:03, 07 Cze 2016    Temat postu:

Może pojawić się później i dołączyć do swojej ekipy. Będzie jednak musiał zjawić sie w sztabie w celu odprawy i zchronowania repliki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AleksanderWielki
PAT



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa_RAKÓW

PostWysłany: Wto 21:05, 07 Cze 2016    Temat postu:

Dziękuję. Postaram się być na czas ale dzięki za wyrozumialosc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gruby




Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:12, 09 Cze 2016    Temat postu:

Czy w planach jest jakieś ognisko? Brać kiełbachę czy tylko suchy prowiant?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:50, 09 Cze 2016    Temat postu:

Na offie nie widzę problemu. Choć rozgrywka trwa bez przerw.

Lista:
Zieloni
1. Magu
2. Sprinter
3. Total
4. Kordek
5. Pokor
6. Kiler
7. Kubek
-
8. LW Zapłacone
9. LW Zapłacone
10. LW Zapłacone
11. LW Zapłacone
12. LW Zapłacone
13. LW
-
14. Pepe
15. Tytanowy
16. MaoTao
17. Ziemniaczek Zapłacone
18. Gimbus
19 .Andre mathias

Niezrzeszeni:
1. Rambo Zapłacone

Żółci
1. Płonące Kojoty Gruby Zapłacone
2. Płonące Kojoty Dziara Zapłacone
3. Płonące Kojoty
4. Płonące Kojoty
-
5. PAT
6. PAT
7. PAT
8. PAT
9. PAT
10. PAT
11. PAT
12. PAT
13. PAT
14. PAT
15. PAT
17. PAT
18. PAT


Niezrzeszeni:
1. swat0284


Ostatnio zmieniony przez Hunter dnia Czw 11:53, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hunter
Administrator



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:56, 09 Cze 2016    Temat postu:

Ze względu na niepełną ilość uczestników skrócę czas rozgrywki. Zaczniemy później o 2h

* 16.30-17.30 rejestracja
* 17.30 - odprawa
* 18.00 start scenariusza

Lista:
Zieloni
TF1
1. Magu
2. Sprinter
3. Total
4. Kordek
5. Pokor
6. Kiler
7. Kubek
-
TF2
8. LW Zapłacone
9. LW Zapłacone
10. LW Zapłacone
11. LW Zapłacone
12. LW Zapłacone
13. LW Zapłacone
14. Rambo Zapłacone
-
TF3 ZMOTORYZOWANY
15. Pepe
16. Tytanowy
17. MaoTao
18. Ziemniaczek Zapłacone
19. Gimbus
20. Andre mathias



Żółci
TF1
1. Płonące Kojoty Gruby Zapłacone
2. Płonące Kojoty Dziara Zapłacone
3. swat0284
-
TF2
5. PAT
6. PAT
7. PAT
8. PAT
9. PAT
10. PAT
-
TF3
11. PAT
12. PAT
13. PAT
14. PAT
15. PAT
17. PAT
18. PAT

Proszę pamiętać o czerwonych szmatach/ czerwonych światłach. Proszę o przypomnienie sobie zasad.
Proszę wszystkich dowódców TF-ów o numer kontaktowy na telefon na który będę wysyłał rozkazy w formie sms.


Góra ossona jest wyłączona z gry ze względów bezpieczeństwa. (Siatka osłaniająca otwarty zbiornik została uszkodzona)

Ze względu na niepełną liczbę uczestników respy w bazach będą skrócone.

W grze będzie brał udział oddział najemników którzy bedą walczyć raz dla jednej raz dla drugiej ze stron. Nie mogą nic przejmować, pomagają w walce. Oznaczeni będą za pomocą taśm.


Ostatnio zmieniony przez Hunter dnia Pią 12:41, 10 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin