Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

15.06.2008 - Operacja "Niedźwiedzia Łapa"

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 20:07, 28 Maj 2008    Temat postu: 15.06.2008 - Operacja "Niedźwiedzia Łapa"

Operacja: "Niedźwiedzia Łapa"
Coś co już raz się zdarzyło, kiedyś musi się powtórzyć.....
Wszyscy chyba pamiętamy rządy Adolfa Hitlera i jego drogę do "europy bez granic". W dzisiejszych czasach, dawno po jego klęsce i śmierci, posiada on zaskakująco wielu zwolenników...
Wszystko zaczęło się gdy neonaziście doszli do władzy w Niemczech. Polityka którą wprowadzili znacznie odbiegała od tej, która widniała w programie wyborczym, a nazizm sam w sobie ujawnił się dopiero po zaprzysiężeniu głowy państwa. W skrócie nowy Kanclerz zmienił ustrój na autorytarny, państwo zaczął nazywać IV Rzeszą, odizolował Niemcy od innych krajów świata, przy jednoczesnym wystąpieniu z NATO i UE oraz z paru innych mniej znaczących organizacji, a główne fundusze przekazał na rozwój przemysłu zbrojeniowego, co ewidentnie sugerowało przygotowania do wojny. Wszyscy przedstawiciele ambasad zostali wydaleni, a same granice stały się nieprzekraczalne. Wiele supermocarstw próbowało wysyłać szpiegów w celu zbadania sytuacji w odizolowanym państwie, lecz kontakt z nimi urywał się w krótkim czasie po przekroczeniu granicy. ONZ po wysłaniu kilku delegacji dyplomatycznych, które również zniknęły bez śladu, postanowiło rozpocząć obrady aby zdecydować co zrobić w sprawie Niemiec. Jednak z powodu braku jakichkolwiek jednoznacznych powodów do wypowiedzenia Niemcom wojny obrady przeciągały się z tygodnia na tydzień. Dowodów nadal nie było.
Wtedy nastąpił moment kulminacyjny całego konfliktu. Jeden z Brytyjskich szpiegów wysłanych do Rzeszy zdołał zbadać sytuację, zrobić odpowiednie fotografie i jednoznacznie przedstawić sytuację poprzez wiadomość: "Rzesza ma kilkanaście głowić jądrowych zamontowanych na rakietach balistycznych dalekiego zasięgu, przewożone są one do bazy rakietowej o nazwie Niedźwiedzia Łapa, przewidywana godzina odpalenia: 16:00 dnia jutrzejszego tj. 15.06.2008".
Takich dowodów nie mógł zignorować nikt, ale mimo to obrady miały się zakończyć w 2 godziny po przewidywanej godzinie odpalenia rakiet. Co miało być celem? Nikt tego nie wiedział i chyba nie chciał wiedzieć.
Z powodu braku zdecydowanej reakcji ONZ, Brytyjczycy, jako ci, którzy odkryli nikczemny plan Niemców, postanowili zadziałać na własną rękę i wysłać wojska w celu zniszczenia bazy Niedźwiedzia Łapa. Brytyjskie oddziały spadochronowe wspierane przez niewielką ilość żołnierzy Special Air Service zostali nocą zrzuceni w pobliżu bazy rakietowej. O godzinie 8:30 Brytyjczycy znaleźli odpowiednie miejsce na utworzenie bazy polowej, a o godzinie 9:00 byli gotowi do rozpoczęcia działań........

Dalsza część opowieści zależy od was.

Scenariusz z elementami Mil-Sim.
Zakłada użycie innowacyjnego systemu dusz.
Dwie strony konfliktu (Brytyjczycy - kilku żołnierzy S.A.S. i 1 Dywizja Powietrzno-Desantowa razem jako pluton o kryptonimie Gray Wolves, Niemcy - regularne oddziały Bundeswehry ), podział 50/50, dwa osobne sztaby dowodzenia, pełniące rolę respawnów i punktów krytycznych.
Teren walk: koksownia i okolice
Czas trwania: Do zdobycia sztabu wroga przez jedną ze stron konfliktu przy jednoczesnym utrzymaniu swojego. Czas walk nie może być dłuższy niż 7 godzin od rozpoczęcia. Jeśli po upływie 6 godzin strona Brytyjska nie zdobędzie sztabu wroga przegrywa, jeżeli natomiast sztab brytyjski zostanie zdobyty oznacza to sromotną klęskę. Niemcy przegrywają tylko jeśli stracą sztab.
Godzina Rozpoczęcia: 10:00
Limit osób - 80
Wpisowe - 5zł od osoby (w tym zakup dodatkowych dusz i rekwizytów niezbędnych do scenariusza, oraz woda, dla każdego z uczestników, dostępna w sztabach)

Uczestnicy...

...działać będą w 5 osobowych grupach. Współpraca grup nie jest zabroniona. Dwie grupy będą oddelegowane do obrony sztabu, jako głównego respawnu i punktu krytycznego. Obrońcy sztabu będą się stale zmieniać.

Walka...
...polegać będzie na zdobywaniu kolejnych punktów strategicznych oraz krytycznych, pełniących zarazem rolę RESPAWNÓW oraz na wykonywaniu zadań przydzielanych przez sztab.
Scenariusz dobiegnie końca gdy jedna ze stron zdobędzie sztab przeciwnika, i utrzyma go 20 minut, przy czym nie straci swojego.

System dusz:
Każdy uczestnik wprowadza do gry jedną duszę. Dodatkowe dusze są przydzielane przez sztaby za wykonanie zadań i za przejmowanie kolejnych punktów strategicznych opanowanych przez wroga.

W momencie śmierci uczestnik pozostawia duszę w miejscu gdzie zginął. Zobowiązany jest powiesić ją w WIDOCZNYM miejscu. Następnie oznacza się czerwoną szmatą i udaje się do dowolnego punktu strategicznego(respawnu) kontrolowanego przez stronę konfliktu do której należy. Dusze pozostawione na polu walki może zebrać każdy ŻYWY uczestnik, może nieść ich dowolną ilość. W momencie gdy uczestnik ginie musi pozostawić w miejscu śmierci wszystkie posiadane dusze. Dusze należy dostarczyć do respa lub sztabu. Gry trup dociera na respawn bierze jedną ze znajdujących się tam dusz i wraca do walki. Jeżeli na respie nie ma dusz, trup musi czekać aż takowe zostaną dostarczone. W momencie przejmowania respawnu należącego do przeciwnika, można przywłaszczyć sobie wszystkie znajdujące się tam dusze.
Dusza ma wyglądać tak: [link widoczny dla zalogowanych] zawartość butelki będzie wydawana przez organizatorów.

Elementy Mil-Sim
Szczeble dowodzenia - najważniejsze są rozkazy wydawane przez sztab, w brytyjskim zasiadać będzie nie do końca zdrowy na umyśle, ale gotowy na wszystko dla dobra Królowej i ogółu Pułkownik Crazy, którego poczynania i decyzje kontrolować będzie tajemnicza i mało znana pani Generał, o której krążą legendy. W sztabie niemieckim dowodzić będzie Pułkownik Judżin wspomagany przez weterana wszystkich możliwych wojen i dysponującego przeogromnym doświadczeniem Majora Micha.

Prawidłowego wykonywania zadań i rozkazów sztabu będzie pilnować dowódca polowy, po stronie brytyjskiej będzie to Kapitan Price, zasłużony żołnierz, specjalista od misji, które nigdy nie miały miejsca, doskonały snajper i kawał wrednego sukinsyna. Po stronie niemieckiej trzymać wszystko za jaja będzie brzydki jak ogr, ale i silny jak ogr sierżant Schmidt z do niedawna działającej w ukryciu grupy prohitlerowskich nazistów.

Dodatkowo w każdej z pięcioosobowych drużyn jedna osoba pełnić będzie funkcję dowódcy. Wybór tej osoby pozostawiam członkom drużyny.

Nowość: jeżeli w trakcie rozgrywki do mnie lub do drugiego z organizatorów (Eugene_Wolfe) dotrą skargi na któregokolwiek z uczestników zostanie on natychmiast usunięty z rozgrywki, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Skargi są anonimowe, w celu uniknięcia zemsty ze strony wydalonego. Dość terminatorstwa, śląskich serii po głowie z bliska i innego chorego zachowania.

Wszelkie pytania proszę zamieszczać w tym topicu. Zgłoszenia przyjmuję na PW.

Ważne, każda drużyna we własnym zakresie organizuje sobie łączność w standardzie PMR (czyli standardowe krótkofalówki Smile )


Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Nie 20:53, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mozzart
Weteran C.S.A.



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:33, 28 Maj 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

zanim przyjedziesz......



czy butelka 0,5 litra po COCA-COLI jest obowiązkowa? Czy też można mieć inną?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 20:35, 28 Maj 2008    Temat postu:

Może być to Hop Cola, Cola Original, Polo Cocta, ważnym jest żeby etykieta była czerwona, gdyż rzuca się ona w oczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maly
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cz-wa

PostWysłany: Czw 0:28, 29 Maj 2008    Temat postu:

ma byc przeźroczysta po coli i koniec taki wymóg...nie ma się co rozdrabniaćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:53, 29 Maj 2008    Temat postu:

Bardzo ciekawie się zapowiada, lubię pomysłowe scenariusze. A to zdanie:
Cytat:
Dalsza część opowieści zależy od was.
mi coś przypomina. Smile
Osobiście chciałbym być anglikiem lub w SAS, zwłaszcza że teraz czytam "Bravo Two Zero", ale to zależy od reszty os. Smile

Pytanie - będą walki w budynku/jego okolicy?
Powrót do góry
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:58, 29 Maj 2008    Temat postu:

Tak, scenariusz zakłada wykorzystanie koksowni jako miejsca walk, jednak nie będzie to główny element sceno, jedynie epizod, także osoby z dużymi FPS'ami nie muszą się obawiać.

EDIT: Strona brytyjska jest już prawie pełna. Prosiłbym o zgłaszanie się do strony niemieckiej, wiem że jest zła i w ogóle, ale czasami trzeba powalczyć trochę po ciemnej stronie mocy Smile

EDIT 2: Co do składki bo doszły mnie słuchy że niektórzy nie wiedzą po co ona jest, wiec tłumaczę: musimy zakupić kilka sztuk świec dymnych, około 100 dodatkowych dusz, i inne rekwizyty niezbędne do scenariusza, o których tutaj pisać nie mogę bo zepsuję wam zabawę Smile


Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Pią 12:45, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EuGene_Wolfe
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 15:00, 30 Maj 2008    Temat postu:

Panowie (i ewentualne Panie)!

Chciałbym wszystkim "zastanawiającym się" i "niepewnym" zwrócić uwagę, że organizacja tego scenariusza ma za zadanie zintegrowanie naszego środowiska ASG, na którym ostatnio pojawiły się wyraźne rysy i pęknięcia.

Organizacją scenariusza zajmuje się BW: chcemy tym udowodnić, że potrafimy zorganizować ciekawą imprezę dla wszystkich maniaków softu z CSA i przystających okolic, porzucając sztuczne podziały i dąsy.
Uwierzcie w nasze szczere chęci i weźcie udział w planowanej zabawie, a nie pożałujecie!

Ostatni STALKER udowodnił (również ludziom z BW), że potrafimy się świetnie razem bawić.

Parę słów na zachętę:

- Przygotowaliśmy bardzo zróżnicowane i ciekawe misje, kładąc nacisk na klimat i duże ilości walki.
- Nieduże, 5-cio osobowe drużyny dadzą gwarancję szybkiej akcji, bez obaw o 'przygniecenie' przeważającymi siłami wroga.
- Przewidziane są misje szpiegowskie w 2 osobowych składach. (szpiegom przydadza sie aparaty fotograficzne)
- Poszczególne misje są połączone w logiczną całość i w wielu miejscach 'zazębiają się' doprowadzając do starć obu stron konfliktu.
- Dzięki obecności dowódców polowych możliwa będzie szybsza rekacja na zmieniające się warunki na polu bitwy.
- Także polowanie na dowódców polowych może dostarczyć dodatkowych 'punktów' i emocji.
- Nowatorski system 'dusz' (nazwa tymczasowa - dostosujemy ja bardziej do klimatu rozgrywki) spowoduje potrzebę ciągłej aktywności na polu walki - aby doprowadzić do finalnego ataku, trzeba będzie zebrać większy ich zapas poprzez wykonywanie misji i bezpośrednie zdobywanie ich poprzez eliminację przeciwników.

Jeszcze raz WSZYSTKICH zapraszam - porzućcie głupie dąsy, nie bądźcie obrażalskimi dzieciakami - BAWCIE SIĘ RAZEM Z NAMI!

PS - Z przekazanych środków finansowych rozliczymy się publicznie na forum - w razie nadwyżki finansowej (jeśli takowa się pojawi), pozostałą kwotę przekażemy na ręce organizatora kolejnej imprezy integrującej środowisko CSA.


Ostatnio zmieniony przez EuGene_Wolfe dnia Pią 15:03, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:45, 30 Maj 2008    Temat postu:

Crazy napisał:
EDIT: Strona brytyjska jest już prawie pełna. Prosiłbym o zgłaszanie się do strony niemieckiej, wiem że jest zła i w ogóle, ale czasami trzeba powalczyć trochę po ciemnej stronie mocy Smile


Dobra strzelam - po stronie brytyjskiej będzie trochę gości zza "granicy" a po niemieckiej ma zjednoczyć się cz-wa? Smile
Powrót do góry
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:58, 30 Maj 2008    Temat postu:

pudło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:46, 30 Maj 2008    Temat postu:

własna pirotechnika dozwolona ?
chodzi o dymy głownie

ammo - nielimitowane ?
fps - jakieś ograniczenia ? (nikogo nie chce dyskryminować pod tym względem - chodzi mi tylko czego mam się spodziewać)
Powrót do góry
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 21:01, 30 Maj 2008    Temat postu:

Własna pirotechnika dozwolona - jak się bawić to się bawić Very HappyVery HappyVery Happy

Ammo nielimitowane

Ograniczenie fps zgodne ze standardem CSA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harrison




Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czwa/białystok

PostWysłany: Nie 12:13, 01 Cze 2008    Temat postu:

jeżeli niemcy wygrają...to słowa otuchy dla brytyjczyków i innych aliantów Smile


[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kankon
The 75th Ranger Regiment



Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:26, 02 Cze 2008    Temat postu:

Rozumiem że w sytuacji gdy na przykład z 5 osobowej drużyny 2 osoby zginą to pozostali przy życiu mogą ( jeżeli mają taką możliwość ) zabrać „dusze” poległych.
Jest to istotne bo wiem że na „Ścianie Ognia” czasami dochodziło do nieporozumień w tej kwestii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 9:10, 02 Cze 2008    Temat postu:

Oczywiście że mogą, nawet jest to wskazane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EuGene_Wolfe
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 9:13, 02 Cze 2008    Temat postu:

Oczywiscie.

KAŻDY żywy uczestnik moze zbierac dusze.
Moze byc wiec taka sytuacja:

starły się ze sobą dwie 5-cio osobwe drużyny. Jedna z drużyn wygrywa zachowujac przy życiu jedną osobę. Ta osoba zabiera dusze przeciwników oraz dusze swoich kompanów i pędzi z nimi do najbliższego respowna (należącego oczywiście do jego strony konfliktu). Tam jego polegli towarzysze, jeśli posiadają odpowiednią ilość dusz (1 na głowę) mogą ponownie wejść do gry.
Oczywiście istnieje możliwość, że ta jedna osoba niosąca tyle dusz, zostanie po drodze do respowna ustrzelona - wtedy zostawia wszystkie dusze jakie niosła i do respa dociera już bez nich - tam czeka, aż ktoś dostarczy dusze.

Respowny będą oznaczone wyraźnymi flagami - jeśli dana strona zdobędzie respown, będzie miała obowiązek wywieszenia flagi swojej strony konfliktu. Dzieki temu nie dojdzie do "wejścia" z biegu miedzy przeciwników.

Zasady dotyczące respownów i innych elementów rozgrywki, zebrane zostaną w proste reguły przedstawione w odprawie przed całą akcją.


Ostatnio zmieniony przez EuGene_Wolfe dnia Pon 9:33, 02 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 13:14, 05 Cze 2008    Temat postu:

Lista na chwilę obecną wygląda tak:

Brytyjczycy
- Franco Tiradores (11 os.)
- Harry
- SUS (10 os.)
- GSA (12-15 os.)

Niemcy
- Harrison
- OSA (4 os.)
- 1st SFOD-D (7os.)
- Kankon&1st S.O.C (ok. 5 os.)
- Rainbow (6os)
- Lex +1 (2 os.)
- GT Kraków (4 - 5 os.)
- Adriano i Nanek (2 os.)


Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Pią 18:14, 13 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 8:56, 12 Cze 2008    Temat postu:

Dobra, przyszedł czas na ostateczne ustalenia.
Zbiórka jest o godzinie 8:30 pod budynkiem koksowni dla obu stron konfliktu
Po zakończonej odprawie każda ze stron udaje się do swojego sztabu, tam dokonamy ostatecznego podziału i rozpoczniemy rozgrywkę.
Działania będą trwały do godziny 16. Potem planujemy wspólne ognisko dla chętnych (zabrać kiełbasę i napoje integrujące)

Dla ludzi którzy pierwszy raz będą mieli okazję zawitać na tym terenie:

[link widoczny dla zalogowanych] PUNKT&pp=developer

[link widoczny dla zalogowanych]

Musicie dotrzeć w to miejsce. Po prawej stronie zobaczycie duże hale produkcyjne w kolorze żółtym (białe dachy). Będzie to firma Barre Thomas, trzeba skręcić na parking tej firmy, a zaraz obok znajduje się budynek przy którym odbędzie się odprawa. (mniejszy, czarny dach)

W razie problemów z dojazdem dzwońcie na mój numer: 507163415


Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Czw 8:59, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:47, 12 Cze 2008    Temat postu:

panowie
jest mały problem i trzeba to sprawdzić przed imprezą - właśnie obok budynku koksowni jest kładziony gazociąg - teren jest obecnie rozkopany i rozjechany przez ciężarówki i koparki
wypadało by organizatorzy sprawdzili stan terenu - i jak coś przesuneli imprezę na późniejszy termin
Powrót do góry
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 19:55, 12 Cze 2008    Temat postu:

Jakoś nie widzę problemu w kładzionym rurociągu, szczególnie że w niedziele tego nie robią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolek102
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa centrum

PostWysłany: Pią 6:37, 13 Cze 2008    Temat postu:

teren został sprawdzony wykopy stają sie dodatkową atrakcją ,dzwoniłem do PGNIG(polskie górnictwo nawtowe i gazownictwo) prace nie są prowadzone w niedziele

jedyne ograniczenie które trzeba będzie wprowadzić to zakaz pirotechniki (chyba ze spadnie trochę deszczu )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hawranek
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:18, 13 Cze 2008    Temat postu:

Ze strony Organizatorów proszę o nie niszczenie rekwizytów [więcej na odprawie].

A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kankon
The 75th Ranger Regiment



Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:23, 13 Cze 2008    Temat postu:

Jak jest z pirotechniką ? Jest zakaz czy nie ? Dzisiaj trochę padało ale naprawdę trochę. Jeżeli zdecydujecie się wprowadzić zakaz, to proponuję żeby zezwolić na używanie piro w budynku. Tam niema co się zapalić, a poza tym niema jak sam na sam z odpalonym granatem w pomieszczeniu. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy
Weteran C.S.A.



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 593
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 22:24, 13 Cze 2008    Temat postu:

Z pirotechniką zrobimy tak, że jeśli jakąś macie to bierzecie, w budynku będzie jak najbardziej dozwolona, a czy pozwolimy na jej użycie w lesie zadecydujemy w niedzielę jak ocenimy stan ściółki leśnej i traw na łąkach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin