Forum ASG Częstochowa
C. S. A. - Częstochowski Sojusz Airsoftowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[11-12.08.2012] Manewry "Niedźwiedzia Łapa" 24h

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietras
BLACKWATER CZĘSTOCHOWA



Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 16777215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:14, 21 Lip 2012    Temat postu: [11-12.08.2012] Manewry "Niedźwiedzia Łapa" 24h

Witam

Pragnę zaprosić na manewry "Niedźwiedzia Łapa" trwające 24h,
które organizowane są przez Blackwater Częstochowa oraz GNP
Częstochowa. Jest to pierwsza edycja tejże imprezy, w przyszłości
planujemy, aby zagościła na stałe w corocznym kalendarzu. Dołożymy
wszelkich starań, aby manewry odbyły się w jak najlepszym klimacie !


Wiadomość ta jest zaproszeniem, w którym zawarte są szczątkowe info.
Dalsze informacje zostaną przekazane drogą elektroniczną po
przydzieleniu do jednej ze stron.

Info:

Typ imprezy: Manewry trwające w trybie ciągłym przez 24h

Nazwa: Operacja "Niedźwiedzia Łapa"

Termin: 11-12.08.2012r.
(09:00 [11.08] - 09:00 [12.08])

Miejsce: Biskupice (powiat Częstochowski, woj. Śląskie)

Organizator: "Blackwater Częstochowa" oraz "GNP Częstochowa"

Ilość uczestników: min. 130 osób – max. 180 osób

Wpisowe: 35zł od osoby

Wiek uczestników: 18+ dla strony Atakującej, 16+ (zgoda) dla strony
Broniącej





1) Kilka słów o samym terenie:
Na czas imprezy wynajęty zostaje 34 hektarowy obiekt, gdzie wśród 20 ha
lasów znajduje się nieczynna kopalnia piasku z 20 metrowymi wzniesieniami
i uskokami. Działania będą prowadzone również poza tym terenem.
Dopuszczany obszar działań wynosi około 1000ha.



2) Środki do dyspozycji na czas manewrów:
W scenariuszu zostaną wdrożone Quady oraz Jeepy. Będą one pełniły
konkretne funkcje transportowe oraz logistyczne w bazie podczas manewrów.
Przygotowane zostaje również kompletne zaopatrzenie techniczne, które
pomoże w jak najlepszym stopniu odwzorować bazę wojskową oraz
urozmaicić całą imprezę. Cena obejmuje również posiłek w postaci
grochówki dla każdego uczestnika manewrów. Na terenie obiektu znajdują
się toalety oraz bar w którym będzie można kupić napoje i drobne
przekąski.



3) Poniżej charakterystyka każdej ze stron:

- ATAK w sile nieznanej - preferowane grupy asg, które maja doświadczenie
w rozgrywkach MILSIM. Planowane są działania dywersyjne jednostek
zrzuconych na teren wroga. Absolutna dowolność w sposobie realizacji
postawionych zadań. Możliwość dostania się do niewoli.

- OBRONA w sile kompani - obrona będzie prowadzić normalne życie daleko
wysuniętej placówki z łańcuchem dowodzenia. W bazie będą odbywały
się regularne szkolenia, ćwiczenia, patrole oraz warty. Nie będzie
siedzenia pod "daszkiem" i grzania się w bazie. Dowodzenie obrony stawia
na mobilność !



4) Zgłoszenie WSTĘPNE:

Proszę o jak najszybsze wysłanie wiadomości na adres e-mail (
[link widoczny dla zalogowanych] ) w której zawarte będzie:

Temat wiadomości: ZGŁOSZENIE WSTĘPNE - "NAZWA TEAMU"

Treść:


*przypuszczalna ilości uczestników

*preferowana strona (ATAK/OBRONA). Jednocześnie informujemy, iż
zgłoszenie się do Ataku nie jest jednoznaczne z przyjęciem z powodu
ograniczenia wynikającego z ilości atakujących. Otrzymacie wiadomość
zwrotną odnośnie przydziału do jednej ze strony.






5) Zgłoszenia OSTATECZNE:

Zgłoszenia przyjmowane są TYLKO drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych] do 31.07.2012 !

Temat wiadomości: ZGŁOSZENIE OSTATECZNE - "NAZWA TEAMU"

Treść:

- Strona konfliktu (przydzielona w zgłoszeniu wstępnym):
- Pełna nazwa ekipy:
- Uczestnicy (ksywy):
- Dowódca:
- Z-ca dowódcy:
- Tel. kontaktowy:


Kiedy otrzymamy od was zgłoszenie ostateczne, od razu zostają wysłane
dane do przelewu !

Ostateczne zgłoszenia stają się aktywne wtedy gdy zostanie dokonana
wpłata !


UWAGA !

Punkt 4 oraz 5 tyczy się tylko i wyłącznie teamów. Osoby niezrzeszone, ktore chcą wziać udział w imprezie proszone są o kontakt na maila.

Do niektórych teamów rozesłaliśmy zaproszenia, w przypadku dużej ilości chętnych, ekipy które otrzymaly zaproszenia będą mialy pierwszeństwo.


UWAGA !

Aby impreza się odbyła potrzebne jest 130 uczestników (minimum). Jeżeli
nie zbierze się podana ilość osób impreza zostanie przełożona na inny
termin (bliżej nieznany). W takiej sytuacji zwracamy każdej
osobie/teamowi pieniądze jakie nam przelali na rzecz wpisowego !

Manewry te NIE są imprezą komercyjną. Nie czerpiemy z tego żadnych
korzyści finansowych.

Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby impreza się odbyła.


KONTAKT:

e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrawiam,
Pietras,
Blackwater Częstochowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ASG Częstochowa Strona Główna -> Centrum Dowodzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin